Powered by Smartsupp

Často kladené otázky

Kedy mi bude tovar doručený?

Ak je tovar označený ako „SKLADOM„, tak v zátvorke je uvedený termín doručenia na vašu adresu. 

Ak je tovar označený ako „NA OBJEDNÁVKU„, tak v zátvorke je uvedený termín doručenia na vašu adresu.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že sa tovar oneskorí o 1 deň, jedná sa však o ojedinelé prípady. Drvivá väčšina našich zásielok je dodaná v stanovenom termíne.

Aká je cena dopravy?

Cena za dopravu je v rámci Slovenska zdarma.

Aká je cena za platbu?

Platba za tovar je zdarma. Je úplne jedno či si vyberiete dobierku, kartu alebo prevod na účet.

Sú farby drezov rovnaké ako na obrázkoch?

Farba produktov na obrázkoch sa nemusí zhodovať so skutočnou farbou produktov, pretože aj displeje rôznych zariadení sa líšia a inak uvidíte fotku na lesklom displeji a inak na matnom. Ak potrebujete vidieť presný odtieň granitu, tak vám vieme poslať malé vzorky na jednorázové použitie (nie je potrebné ich vrátiť). Stačí napísať mail s vašou adresou. Ak už drez od nás máte a nevyhovuje vám farba, tak vám ho vymeníme alebo vrátime peniaze za tovar späť. 

Je možné tovar vrátiť?

Zo zákona je možné tovar vrátiť do 14 dní. Avšak nakoľko si uvedomujeme, že nákup drezu a batérie je bežné plánovať viac týždňov pred montážou, tak ponúkame vrátenie nepoužívaného tovaru do 90 dní. Máte 3 mesiace istotu, že ak zistíte pri montáži, že vám nevyhovuje veľkosť alebo farba, tak vám vrátime celú sumu za tovar alebo tovar vymeníme za iný. Formulár: >>tu<<

Nákupný košík
Návrat hore